Vi har erfaringen og ekspertisen med både store og små parkeringsløsninger

Udbud af parkering parkeringsløsninger.

Erfaring med håndteringen problemstillinger og muligheder inden for parkeringsområdet.

Udbud af parkeringsløsninger til parkeringsoperatører

Private udbud og markedsføring.

    Ønsker pladsejer, at flere parkeringsoperatører, skal kunne byde ind på værdiskabelsen af parkeringsområdet bistår vi med dette. Vi tilbyder pladsejer følgende:

    Behovsafklaring, hvilken tilgang ønsker pladsejer til værdiskabelsen af parkeringsområdet?

    • Formulering af krav til operatøren, herunder krav til at ydelsen skal overholde lovgivning indenfor GDPR og Parkeringslovgivning, herunder at administration af parkeringsområdet sker efter fastlagte standarder.
    •  Markedsføring og præsentation af udbuddet. Gennem vores samarbejdspartner sikre vi, at udbuddet kommer til parkeringsbranchens kendskab. I sikres hermed også i en merværdi, idet pladsen også eksponeres i markedet, hvorved ejendommens attraktive placering og værdi anskueliggøres. Det sender et signal i marked om, at I bevidste om, at den værdiskabelse af parkeringsarealer sker på en ordentlig måde.
    • Gennemgang af tilbud, forhandling og aftale indgåelse. Vi bistår jer naturligvis vi med indgåelse af aftalen, herunder at de pladsejer fremsender den nødvendige dokumentation.
    • Overlevering og opstart. Vi følger processen i mål. Vi ønsker ikke alene, at pladsejer opnår den bedste værdiskabelse for parkeringsaftale, men også aftalen implementeres ordentligt og samarbejdet med parkeringsoperatøren kommer godt fra start.

    Offentlige udbud

    Vi bistår offentlige myndigheder og institutioner, ved udbud af parkeringsadministration. Vi sikrer at løsningerne er i overensstemmelse med parkringslovgivningen, herunder hjemmelsproblematikker og om forvaltningsretlige hensyn iagttages ved delegation af til en privat parkeringsoperatør.

    Vi rådgiver om pladsens fysiske udformning

    Der bør naturligvis stilles krav om, at det parkeringstekniske udstyr har en høj oppetid, og at nedbrud rapporteres straks. Ved nedbrud bør der også være en tidsfrist for, hvornår udstyret igen er funktionsdygtigt. Hvor skal du som pladsejer kompenseres i de tilfælde, hvor den aftalte oppetid ikke overholdes?

    Kontakt mig i dag for en uforpligtende samtale og oplev forskellen med en rådgiver, der sætter dine behov først.

    Din parkeringsplads og parkeringsløsning er:

    1. Er det først indtryk alle besøgende til ejendommen får.
    2. Et aktiv, der hele tiden skifter karakter, hvor der er nye muligheder.
    3. Dit signal til markedet om dine værdier.
    Thomas Jørgensen

    Founder af PAVAMA ApS